Investment Banking Boutique Investment Banking Boutique Investment Banking Boutique
RU EN LT

“Tai aukščiausio lygio navigacija bei palaikymas sprendimų ir derybų jūroje.”

Mindaugas Karalius
UAB “MK Laivyba” generalinis direktorius

“Įsitikinau, kad vienam, be strateginių patarėjų sėkmingas verslo pardavimas būtų sunkiai įmanomas, ypatingai derantis su stambiu užsienio investuotoju.”

Kęstutis Sinskas,
sėkmingai pardavęs UAB “Gensina”

“KPMG vardu norėjau padėkoti jums už profesionalų projekto vedimą; su tokiais partneriais tikrai malonu dirbti, net ir esant skirtingose barikadų pusėse.”

Darius Klimašauskas
UAB “KPMG Baltics” įmonių finansų vadovas

„ Esu dėkingas, kad HORTUS nustatė realią mano akcijų vertę, organizavo sandorį ir labai padėjo derybose“

Jonas Balčius,
sėkmingai pardavęs savo 50 % UAB “Jovaigė” akcijų paketą

“Už savo akcijas gavau labai gerą kainą. Patarėjų kompetencija ir profesionalumas man ypač padėjo, esu dėkingas  HORTUS – jie tikrai gerai išmano savo darbą .”

Gintautas Nemeikšis

Sėkmingai pardavęs 25% ŽŪB “ROBUSTA” akcijų paketą 

Ekspertai: milijardinis „Wolt“ įvertis – kosminis, tai kaina už potencialą ir pasaulinę lyderystę

Spausdinti puslapį
2021-11-12

          

JAV investuotoja „Door Dash“ perims visas „Wolt“ akcijas, už jas „Wolt“ akcininkai gaus naujai išleidžiamų „Door Dash“ akcijų, kurių kiekviena įvertinta 206,45 USD.

Vertės skaičiavimo menas

Valdemaras Vaičekauskas, „Hortus Investment Banking“ valdybos pirmininkas, mano, kad vertinant sandorio kainą nereikėtų akcentuoti abiejų bendrovių nuostolingos veiklos – augimo etape, gausiai investuojant, tai yra toleruotina ir neišvengiama aplinkybė kaip ir kalbant apie, pavyzdžiui, „Vinted“.

Pati susijungimo forma – akcijų apsikeitimas – rodo šalių tikėjimą segmento perspektyva ir sinergija.

 

 

„Šiame sandoryje vertės skaičiavimas remiasi ne vien nusistovėjusiais klasikiniais modeliais, bet daugiau perspektyvomis ir rinkų augimu. Čia yra pasaulinė lyga, o joje galioja kitokios taisyklės. Milijonieriai žvaigždėmis netiki, o milijardieriai tiki. Nustatant vertės dedamąsias dalis imami įvairūs kriterijai kaip prekės ženklo stiprumas, įdirbis, vartotojų sentimentai. Tas 7 mlrd. Eur skaičius pasiektas jų tarpusavio skaičiavimo būdu ir pagrįstas ateities plėtros tendencijomis ir globaliomis perspektyvomis“, – komentuoja V. Vaičekauskas.

Pasak jo, lyderiai supranta, kokia svarbi yra greita plėtra: plečiantis naujose rinkose dažnai labiau verta įsigyti veikiančius verslus, nes kol savarankiškai užaugsi, gali pasikeisti situacija rinkoje, sustiprėti konkurentai, įvykti kitų dalykų – geriau pasiimti didžiąją dalį rinkos ir po to nustatyti savo taisykles.

Vaičekausko įsitikinimu, šis sandoris Lietuvos verslui yra signalas, kad prieš penkiolika metų dar buvo gaji nuostata, jog kai kažkas parduoda verslą, tai turbūt turi problemų, yra nesėkmingas, o pasaulinės tendencijos rodo, kad kaip tik tai yra pozityvi žinia – sukuriamas verslas, kuris įdomus didesniems žaidėjams. Verslo pardavimas yra normalus būdas realizuoti sukurto verslo vertę.

„Šis pavyzdys darsyk išryškina pasaulines tendencijas – masto ekonomiką, technologijų vystymąsi ir klientų poreikių tenkinimo individualizavimą. Žmonės nori atpažįstamo, patogaus standarto, kokybės ir greičio“, – sako V. Vaičekauskas.

,,Verslo žinios” 2021.11.12