Investment Banking Boutique Investment Banking Boutique Investment Banking Boutique
RU EN LT

«Это навигация высшего класса и поддержка в в море решений и переговоров»

Mindaugas Karalius,
ген.директор «MK Laivyba»

“Я выбирал советников по их солидным результатам. Профессиональность, опыт и мастерство ведения переговоров HORTUS гарантировали мне успешную сделку.”

Virginijus Juškys,
бывший владелец 25% акций ЗАО “ Somlita “

«Хочу поблагодарить HORTUS от имени KPMG за вашу профессиональность. С таким партнером приятно сотрудничать даже находясь по другую сторону баррикад»

Darius Klimašauskas,
руководитель корпоративных финансов «KPMG Baltic»

«HORTUS мне очень помог при продаже моего бизнеса крупной финской компании. Я многое узнал в сфере финансов и бизнес стратегии»

Kęstutis Sinskas,
успешно продавший инженерную компанию «Gensina»

,,Aldi Nord“ neatsisakė planų žengti į Lietuvą

Распечатать
2021-10-01

   

 

Mažmeninės prekybos galiūnė „Aldi Nord“ tikrai neatsisakė minčių žengti į Lietuvą, nors aktyvią sklypų paiešką ir sustabdė. Nors ir „Lidl“, ir „Aldi“ anksčiau gana skeptiškai žiūrėdavo į verslų įsigijimus, jų požiūris keičiasi. Pavyzdžiui, „Aldi“ praėjusių metų pabaigoje įvykdė stambų sandorį ir įsigijo „Leader Price“ tinklą Prancūzijoje iš „Casino Group“. Su „Leader Price“ ženklo konceptu anksčiau Lietuvoje ir Latvijoje yra dirbęs „Iki“ tinklas.

Darius Klimašauskas, finansų sektoriaus konsultacijų įmonės „Talisman“ direktorius, linkęs laikytis nuomonės, kad „Aldi“ gali tęsti pradinį plėtros kelią – įsigyjant ar išsinuomojant žemės sklypus ir statant juose savo parduotuves, kaip tai darė „Lidl“. Visgi pernai „Aldi Nord“ Prancūzijoje įsigijo konkurentės „Casino Group“ 547 parduotuves ir tris sandėlius.Eksperto požiūriu, „Aldi“ veiklos modeliui artimesnė būtų „Norfa“ negu „Iki“, tačiau abu tinklai startui gali būti per dideli – jie turi gerokai daugiau parduotuvių negu „Aldi“ įvardijo kaip optimalų skaičių pirmame plėtros etape arba, pavyzdžiui, kiek šiuo metu turi „Lidl“. Tad gali būti, kad įsigijimų lauke dairomasi tarp mažesnių, po kelias dešimtis parduotuvių turinčių žaidėjų. Įsigijimą matyčiau tik tokiu atveju, jeigu „Aldi“ turėtų ambiciją nuo pat pradžių aplenkti būtent „Lidl“ – savo pagrindinį konkurentą Lietuvoje – tinklo dydžiu ir geografiniu padengimu.“

Beje, Lenkijos leidinys „Wiadomosci Handlowe“ skelbė, kad „Aldi“ sparčiai auga organiškai, taip pat domisi ir įsigijimais. Dar balandį parduotuvių skaičius sudarė 170, o iki metų pabaigos jų skaičius jau greičiausiai sieks 200. Bendrovės komentare žiniasklaidai buvo akcentuojama, kad prioritetą įmonė teikia natūraliai, organiškai plėtrai, visgi svarstomos ir kitos plėtros galimybės.

 

Valdemaras Vaičekauskas, „Hortus Investment Banking“ valdybos pirmininkas, taip pat pirmiausia mano, kad „Aldi“ plėsis įsigydama sklypus ir statydama juose nuosavas parduotuves. Įsigijimas tikėtinas kaip papildoma priemonė įtvirtinant pozicijas.

„Manau, „Aldi“ domisi visomis trimis Baltijos šalimis, ne vien Lietuva. Tad atitinkamai visose rinkose ir vykdomos žvalgytuvės. Lietuvoje pagal klientų segmentą, dydį pirmiausia turėtų būti „Norfa“, taip pat tikėtinas taikinys yra „Iki“, nes ėjo verslo pardavimo keliu“, –komentuoja V.Vaičekauskas.

Šaltinis : Jovita Budreikienė ir Rūta Vizbarienė  — ,,Verslo žinios»